Veelgestelde vragen

Vind je hieronder niet wat je zocht? Aarzel dan niet om contact op te nemen.

  • Hoe verloopt een online bestelling op www.divino.be ?

    U bekijkt online rustig de wijnen uit ons gamma . Ziet u een wijn die u wil kopen, dan vult u het aantal in en klikt u op “toevoegen aan mijn bestelling“.

    Om te bekijken wat u al heeft toegevoegd aan uw bestelling, klikt u op de knop “Bekijk uw bestelling” die u nabij de wijnen  vindt. U ziet dan een overzicht van wat u al besteld heeft. Als u een eerder geselecteerde wijn  niet langer wenst te bestellen, kan u dit door op “verwijderen” te klikken.

    Als u uw bestelling heeft bekeken en u deze bestelling wil plaatsen, klikt u op “Plaats deze bestelling“. U kom dan terecht op onze bestelpagina, waar u nogmaals uw bestelling ziet en u uw persoonlijke informatie kan ingeven. Zodra u op “verzend deze bestelling” hebt geklikt, wordt uw bestelling verstuurd. U wacht best even tot u de bedankpagina ziet. Pas als u deze bedankpagina ziet, is uw bestelling goed verzonden.

    Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, kijken we alles na en contacteren we u in het geval van onduidelijkheden. Neemt u ook gerust onze verkoopsvoorwaarden even door.

    ↑ Top
  • Problemen bij uw bestelling?

    Opgelet, als uw bestelling verzonden is, krijgt u een bedankpagina te zien met de tekst ” Uw bestelling werd verzonden. Bedankt hiervoor. ” Het kan soms even duren voor uw bestelling wordt verzonden, zeker als het gaat om een grote bestelling. U wacht dus best even vooraleer u verdergaat.

    Als u de indruk heeft dat uw bestelling toch niet wordt verzonden, kan u altijd proberen deze pagina te verversen d.m.v. de “vernieuw”- of “refresh”-knop” van uw browser. Probeert u nadien deze bestelling nogmaals te vezenden.

    Indien het u niet lukt om uw bestelling te verzenden, kan u altijd uw bestelling bovenaan op deze pagina kopiëren en in een e-mail plakken en nadien deze e-mail sturen naar info@divino.be.

    ↑ Top